top of page
FAQ

På denne siden svarer vi på noen spørsmål som ofte dukker opp i forbindelse med Hockey Classic. Om du ikke finner svaret her må du gjerne kontakte oss på hei@hockeyclassic.no

Er LIK-sesongkort gyldig billett?

Med LIK-sesongkort har du også innkludert inngang på Hockey Classic, MEN du må ha en plassbillett. Denne får du ved å kontakte LIK-administrasjonen. (Onlinereservasjon er nå stengt for sesongkortinnehavere).

Hvordan henter jeg ut sponsor-billetter?

​Ta kontakt med LIK-administrasjonen for å få dine Hockey Classic billetter.

Går ledsagere gratis inn?

Selvfølgelig! :)
Bruk kampanjekode "ledsager" inne på billettsiden så får du tilgjengelig ledsagerbilletten.

Jeg sitter i rullestol. Hvor kan jeg sitte?

For deg som trenger plass til rullestol har vi laget egne felter som heter HC1 og HC2. Dessverre må man benytte to heiser for å komme dit, men til gjengjeld er dette de absolutt beste plassene hvor man både har god utsikt og minst mulig forbipasserende publikum. Her vil det også være tilgjengelig stoler for ledsager/familie som ønsker å sitte sammen.

Er det ulike priser på ulike felter i hallen?

Det er ingen forskjell i pris på våre felter (med unntak av VIP-tribuner og ståplasser). Det er derfor viktig å kjøpe billett så tidlig som mulig for å sikre seg en god plass.

Vi er en stor gruppe og lurer på om vi kan få en bedre pris på billetter?

Grupper, lag og bedrifter som ønsker å kjøpe billetter til Hockey Classic er velkommen til å ta kontakt med oss for et godt tilbud. Send en epost til salg@olympiaparken.no for tilbud.

Min bedrift ønsker samarbeid - hvordan går vi frem?

Vi er alltid på jakt etter flere som kan bidra til at Hockey Classic blir den beste hockeyfesten. Bedrifter som ønsker å samarbeide kan kontakte oss på salg@olympiaparken.no

bottom of page